AMATÖR EDEBİYATÇILAR...

ŞİİR Mİ YAZIYORSUNUZ, SESİNİZİ DUYURAMIYOR MUSUNUZ?BUYRUN ARKADAŞLAR HEPİNİZİN YORUMLARINI BEKLİYORUM...
 
AnasayfaKapıTakvimGaleriSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap
Arama
 
 

Sonuç :
 
Rechercher çıkıntı araştırma
En son konular
» Tanış&Kaynaş
Cuma Ağus. 01, 2008 7:17 pm tarafından PASA

» Aşk ve Sevgiye Dair
Paz Tem. 27, 2008 2:21 am tarafından INJuReD_WoLF

» aşk nedir??
Paz Tem. 27, 2008 2:20 am tarafından INJuReD_WoLF

» Çiçekle Suyun Aşkı
Paz Tem. 27, 2008 2:19 am tarafından INJuReD_WoLF

» Roman Gibisin...
Paz Tem. 27, 2008 2:18 am tarafından INJuReD_WoLF

» Aşk Doktorumuz Diyor ki...
Cuma Tem. 25, 2008 11:38 pm tarafından INJuReD_WoLF

» Çift Olduğunuza Dair 30 Kanıt...
Cuma Tem. 25, 2008 11:36 pm tarafından INJuReD_WoLF

» Aşk Haritası...
Cuma Tem. 25, 2008 11:08 pm tarafından INJuReD_WoLF

» Kareler ama Çok Şey İfade Ediyorlar...-2
Cuma Tem. 25, 2008 11:07 pm tarafından INJuReD_WoLF

Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Forum
Ortaklar

Paylaş | 
 

 Ben de Geliyorum...

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
INJuReD_WoLF
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 153
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 19/07/08

MesajKonu: Ben de Geliyorum...   Cuma Tem. 25, 2008 7:59 pm

BEN DE GELIYORUM
Diyarbakır'da Sehmus okula gelir, tabii bizim Sehmus ilkokul talebesi, ama her tarafi yara bere icinde, hoca sorar
-Sehmus oğlum ne oldu sana?,
Sehmus der
-Babam dovmistir.
Hoca sorar:
-Niye oğlum?
-Valla bilmiyom hocam aksam evde yatiyik biraz sonra babamin sesini duyuyom, Ali uyudun mi Ali'den ses cikmiy Veli uyudun mi, e Veli'den de ses cikmiy Memed uyudin mi Memed'den de ses cikmiy Sehmus uyudin mi diy, ben de yok buba uyumadim diyrem oda
geliy beni doviy.
Bunun uzerine hoca, bak Sehmus bu gibi durumlarda uyumasan da ses etmemek lazimdir der. Sehmus kafa sallar eve gider, ertesi gun okulda Sehmus daha fena dovulmus olarak gelir. Bunu goren hoca merakla gider yanina ;
-Sehmus ne oldi kim yapti,der. Sehmus:
-Bubam yapmistir.
-Niye Sehmus ne oldi? Sehmus anlatir:
-Hocam aksam evde yatiyik biraz sonra yine babam in sesini duyuyom, Ali uyudun mi Ali' den ses cikmiy Veli uyudun mi e Veli'den de ses cikmiy Memed uyudin mi Memed'den de ses cikmiy Seyhmus uyudin mi diy, ben de uyumadim ama hic ses itmedim
Bunun uzerine anam ile bubam bir giprasmaya basladiler anlamadim ne oliy biraz sonra anam dedi ki, la ihsan ben geliyom, bubam da haticem ben de geliyom dedi ben de ula nereye gidiyonuz ben de Geliyom dedim...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://edebiyorum.yetkin-forum.com
 
Ben de Geliyorum...
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
AMATÖR EDEBİYATÇILAR... :: EĞLENCE :: >>Fıkralar-
Buraya geçin: